Rzetelnie

Chcesz mieć pewność, że Twoje tłumaczenie zostało wykonane w sposób poprawny pod względem językowym i merytorycznym?

Jakość w tłumaczeniach bierze się nie tylko z umiejętności ludzi, ale także z procesów, które składają się na przekład. To odróżnia profesjonalistów od amatorów. W naszym biurze przywiązujemy dużą uwagę do procedur, dzięki którym unikamy błędów.

Procedura wykonania usługi

Przez 6 lat pracy w branży tłumaczeniowej wypracowaliśmy najskuteczniejszą metodę współpracy z klientami i tłumaczami. Składa się ona z kilku etapów.

  1. Wycena zlecenia – po wysłaniu dokumentów przez zabezpieczony formularz wyceny, otrzymasz od nas termin wykonania zlecenia i jego cenę.

  2. Jeśli zgadasz się na warunki, dopracowujemy opcje płatności i zabieramy się do pracy. Twoje zlecenie jest przekazywane tłumaczowi lub tłumaczom, którzy najlepiej znają daną tematykę.

  3. Tekst po przetłumaczeniu jest sprawdzany pod względem błędów. Oferujemy także proofreading, czyli dopasowanie tekstu do publikacji.

  4. Jeśli zachodzi potrzeba, oferujemy usługi dodatkowe, takie, jak DTP.

Dzięki tej procedurze otrzymujesz tłumaczenie wysokiej jakości w krótkim czasie.

Współpracujemy jedynie z najlepszymi tłumaczami

Zanim rozpoczniemy współpracę z tłumaczem, dokładnie sprawdzamy jego umiejętności. Współpracujemy z osobami, które ukończyły szkoły dla tłumaczy i mają doświadczenie zawodowe w różnych dziedzinach życia. Dzięki temu zapewniamy wysoką jakość językową i merytoryczną tłumaczeń. Przekłada się to na Twoje zadowolenie ze współpracy.

Reklamacje

Przykładamy najwyższą uwagę do jakości tłumaczenia. Jeśli uważasz, że pewne miejsca w tekście można było przetłumaczyć w inny sposób, chętnie rozpatrzymy Twoją propozycję i dokonamy poprawek.

Stawiamy na współpracę i dialog z klientami, dzięki czemu do reklamacji dochodzi bardzo rzadko. Im dłużej trwa współpraca, tym lepiej rozumiemy potrzeby klienta i jesteśmy w stanie zaoferować wyższą jakość przekładu.

Certyfikaty potwierdzają jakość

W naszym biurze tłumaczeń wprowadziliśmy System Zarządzania Jakością, który jest zgodny z certyfikatem ISO 9001. Potwierdza on jakość współpracy z klientem, pracy nad tłumaczeniem i prawidłowość zarządzania przedsiębiorstwem.

W 2012 roku zostaliśmy wyróżnieni nagrodą Jakość Roku, w konkursie organizowanym przez Biznes Raport.

Posiadamy także certyfikat Rzetelna Firma.

Cieszymy się z tego, że jakość naszych tłumaczeń została doceniona.