Wpływ tłumaczeń na pozycję firmy

Bądź gotowy na międzynarodowy rozwój

Tłumaczenia są jedynym sposobem na zwiększenie zasięgu marki na cały świat. W XXI wieku prowadzenie międzynarodowej firmy stało się prostsze, ponieważ osiągniecie sukcesu może zapewnić, na przykład przetłumaczenie aplikacji lub strony internetowej. W ten sposób działają przede wszystkim firmy, które oferują usługi elektroniczne (automatyczne tworzenie logo na stronę lub samych stron WWW).

Wiele firm zaczyna jako niewielki start-up, a następnie rozwija się na cały świat. Popularnym błędem jest dopasowanie produktu i materiałów jedynie do potrzeb odbiorców, którzy mówią po angielsku.

Firmy, które ograniczyły swoją działalność tylko do tej grupy docelowej, nie mogą osiągnąć sukcesu. Około 27% internautów mówi po angielsku. Pozostaje 73 % ludzi, którzy znają tego języka, a chętnie kupią Twoje produkty.

Kiedy rozwijać firmę?

Nigdy nie jest za wcześnie, by pomyśleć o wprowadzeniu produktu na międzynarodowy rynek. Niezależnie czy Twoja firma jest duża, czy mała, szukaj rozwiązań, które pozwolą jej rozszerzyć działalność. Możesz nie zdawać sobie sprawy, że ludzie pragną Twojego produktu w takich krajach, jak na przykład Chiny lub Brazylia.

Wystarczy zacząć od lokalizacji strony internetowej na języki, które pokryją większość rynku, a następnie dołożyć kolejne.

Tłumaczenia i lokalizacja stron internetowych to jeden ze sposobów na kryzys.

Jakie korzyści dają tłumaczenia?

Nowym trendem w XXI wieku są aplikacje mobilne, które pozwalają szybko dotrzeć do klientów. Są one dokładnie dopasowane do potrzeb firmy, a ich skuteczność przewyższa oczekiwania. Wiele z takich aplikacji jest tłumaczonych co sprawia, że pojawił się nowy rynek na usługi tłumaczeniowe. Lokalizacja aplikacji mobilnych powinna iść w parze z działaniami podejmowanymi podczas wprowadzania produktu na nowy rynek.

 Bądź autentyczny, bo przynosi to długoterminowe korzyści.

Aplikacje, które są przetłumaczone byle jak lub nie są dopasowane do odbiorców (są to często młode osoby), nie mają szans na odniesienie sukcesu.

Klienci lubią szczerość i doceniają, jeśli tekst i obraz są zaprojektowane specjalnie dla nich.

Innym rodzajem innowacji, który odnosi ostatnio sukces, jest stworzenie odpowiedniego przekazu w ogólnoświatowych social media.

Co ciekawe, 5 z 6 informacji na temat marek w social media jest ignorowanych. Warto zastanowić się nad tym pytaniem – czy słuchasz klientów i odpowiadasz na ich potrzeby, a następnie wykorzystujesz je do poprawienia swoich kanałów social media?

Jeśli szukasz więcej informacji na ten temat, zapraszamy do skontaktowania się z naszą firmą. Pomożemy Ci w stworzeniu świetnych tłumaczeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *