Najczęściej zadawane pytania

Jak działamy?

Wystarczy wybrać ulubioną formę kontaktu (formularz bezpłatnej wyceny, e-mail lub telefon). Nasi konsultanci będą potrzebować paru informacji dotyczących zlecenia (z jakiego języka na jaki ma zostać wykonane tłumaczenie oraz plik dokumentu). Na ich podstawie wykonamy bezpłatną wycenę – zaproponujemy cenę i optymalny termin wykonania. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 7 -19. Na e-maile dostarczone w tym czasie odpowiadamy maksymalnie do 30 minut.

Przez formularz:

Zdecydowanie polecamy tę metodę.Po wejściu na stronę https://supertlumacz.pl/bezplatna-wycena/ wygodnie zaznaczysz to, czego potrzebujesz. Możesz też opcjonalnie napisać do nas wiadomość.

Telefonicznie:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego. Nasza bezpłatna infolinia: (+48)32 445 07 05. Możesz też zamówić rozmowę – gdy klikniesz zieloną słuchawkę znajdującą się w lewym dolnym rogu strony i wpiszesz swój numer, my oddzwonimy praktycznie w ciągu pół minuty.

Mailowo:

Zapraszamy do kontaktu mailowego, jeśli plik do tłumaczenia nie mieści się w limicie formularza: kontakt@supertlumacz.pl.

W mailu możesz się rozpisać do woli 🙂

Zawsze staramy się wyceniać tłumaczenie najszybciej jak to możliwe, jednak najczęściej zajmuje nam to około 30 minut niezależnie od formy kontaktu (formularz, telefon, e-mail). Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 7 – 19 i w tym czasie spodziewaj się kontaktu z naszej strony.

Każde tłumaczenie jest inne i jego cena zależy od od wielu czynników (takich jak tematyka, zakres, objętość i inne). Rozliczamy się w oparciu o liczbę znaków ze spacjami w tekście, a dla każdego języka cena się delikatnie różni. Zapraszamy do sprawdzenia naszego cennika https://supertlumacz.pl/cennik/.  Bezpłatną wycenę Twoich dokumentów uzyskasz kontaktując się z nami.

Opinie od naszych klientów zarówno indywidualnych, jak i  partnerów biznesowych znajdują się tutaj https://supertlumacz.pl/opinie/.

Zachęcamy także do sprawdzenia referencji od naszych stałych partnerów biznesowych – https://supertlumacz.pl/referencje/.

Certyfikaty potwierdzające jakość naszych usług, takie jak:

  • szwajcarski certyfikat spełniania normy ISO 9001:2015
  • certyfikat potwierdzający przynależność do Polskiego Stowarzyszenia Biur Tłumaczeń,
  • oraz certyfikat rzetelności od KRD (Rzetelna Firma),

znajdziesz tutaj: https://supertlumacz.pl/jakosc/.

Jeśli jesteś osobą prywatną, tłumaczenie rozpoczniemy dopiero w momencie, kiedy dokonasz płatności. Gotowe tłumaczenie otrzymasz jako załącznik e-mailem lub w wersji papierowej, jeśli zamawiałeś tłumaczenie przysięgłe. 

Dla firm:

Dla firm zarejestrowanych w Polsce po realizacji tłumaczenia wystawiamy fakturę z terminem płatności 14 dni. W przypadku firm zagranicznych obowiązuje przedpłata.

Tłumaczymy na prawie 60 języków, wszystkie europejskie i wiele innych.

Pełna lista dostępna jest tutaj – https://supertlumacz.pl/wszystkie-tlumaczenia/.

Dzięki naszym ponad 300 tłumaczom wyspecjalizowanych w różnych dziedzinach możemy wykonywać tłumaczenia tekstów z wielu różnych branż. Jesteśmy firmą działającą na rynku od 2008 roku i przez ostatnie 16 lat działalności przetłumaczyliśmy teksty dla ponad 50 tys. klientów [zobacz referencje] z przeróżnych branż.

Tłumaczenie wykonujemy na podstawie przesłanego pliku dbając o odtworzenie wyglądu tekstu. Przy zamówieniu usługi graficznej gwarantujemy, że nasi specjaliści DTP dostosują wygląd pliki 1:1. Zapytaj o tą usługę naszych konsultantów, a my uwzględnimy ją w wycenie.

W mailu zawierającym wycenę tłumaczenia znajduje się link do dwóch sposobów płatności – szybkie płatności online (Przelewy24) oraz PayPal. Przy wyborze płatności przez Przelewy24 można opłacić zamówienie  kartą, przelewem lub BLIKiem.

Można także skorzystać z linku w stopce strony https://supertlumacz.pl/platnosci/. Jeśli potrzebujesz innej formy rozliczenia, skontaktuj się z nami 🙂

Na ten moment nie wykonujemy tego typu usług. Wykonujemy jedynie tłumaczenia pisemne.

Tłumaczenia przysięgłe

Tłumaczenie przysięgłe jest najczęściej konieczne dla urzędu lub gdy wymagane jest potwierdzenie, że dokument jest oficjalny.

Przykładowe dokumenty, które najczęściej wymagają tłumaczenia przysięgłego to prawa jazdy, dowody osobiste, dokumenty samochodowe czy faktury.

W przypadku wysyłki oryginału do nas – tak. Jeśli nie otrzymamy oryginału, podpis na dole będzie zawierał informacje o tłumaczeniu na bazie skanu lub zdjęcia.

Wysyłkę dokumentów papierowych oferujemy tylko dla tłumaczeń przysięgłych. List zostaje nadany do wybranego Paczkomatu InPost lub w inny uzgodniony z Tobą sposób.

Tak, jednak pieczątkę oferujemy jedynie przy tłumaczeniach przysięgłych.

Obsługa firm

Proszę wyślij pliki mailem lub skorzystaj z jednego z dostępnych bezpłatnych serwisów do transferu dużych plików. Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz w tym zakresie pomocy.

Wszystkie materiały, które do nas są traktowane poufnie. Wgląd do danych mają tylko upoważnieni pracownicy obsługi klienta oraz tłumacz wykonujący tłumaczenie. Zapewniamy pełną i kompleksową ochronę danych, o której można dowiedzieć się więcej tutaj – https://supertlumacz.pl/bezpieczenstwo/.

W takiej sytuacji spróbujemy oszacować wycenę na podstawie przekazanych informacji. Prosimy o wiadomość na kontakt@supertlumacz.pl.

Dla firm zarejestrowanych w Polsce, po realizacji tłumaczenia wystawiamy fakturę z terminem płatności 14 dni, którą przesyłamy e-mailem jako załącznik w formacie pdf. Faktura papierowa jest wystawiana na żądanie klienta.

Dla firm zagranicznych wymagana jest przedpłata na podstawie faktury proforma.

Staramy się, aby nasza oferta była nie tylko kompleksowa, ale także atrakcyjna cenowo. W zależności od wielkości zlecenia rabat na całe zamówienie może wynosić nawet do 30%. Naliczany jest on osobno dla każdego zamówienia.

Współpracujemy z wieloma stałymi partnerami biznesowymi (zobacz referencje), jednak każdą firmę traktujemy na tych samych warunkach, ponieważ cenimy sobie transparentność działań (zobacz certyfikat KRD). Złożenie zamówienia wiąże się zawsze z akceptacją tych samych warunków zamówienia, zachęcamy do zerknięcia w regulamin – https://supertlumacz.pl/regulamin/.

Każdą prośbę o fakturę zbiorczą rozpatrujemy indywidualnie i w takiej sytuacji prosimy o wiadomość na kontakt@supertlumacz.pl.

Tłumaczymy teksty z bardzo wielu branż np.

  • farmacja i medycyna (w tym psychologia) – ulotki leków i wyrobów medycznych, wyniki badań, opinie medyczne, opinie psychiatryczne,
  • prawo i administracja – dokumenty urzędowe, dokumenty notarialne, dokumenty dotyczące ochrony danych osobowych, dokumenty spółki,
  • bankowość i finanse – finanse przedsiębiorstw, produkty finansowe, analizy finansowe, sprawozdania finansowe, dokumenty podatkowe i księgowe,
  • przemysł przetwórczy i wytwórczy – tłumaczymy etykiet, patentów, pism przetargowych, umów biznesowych, instrukcji, procedur, dokumentacji technicznych, katalogów produktowych,
  • i wiele innych – zobacz tutaj.

Współpracuje z nami ponad 300 zawodowych, sprawdzonych przez lata tłumaczy, w tym native speakerzy oraz eksperci z wymienionych specjalizacji.

Jeśli potrzebujesz tłumaczenia z branży, której nie ma na liście – skontaktuj się z nami przez kontakt@supertlumacz.pl, a my spróbujemy pomóc. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 19.